Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2011 12:31 - Форум
Автор: obichamkotkite Категория: Други   
Прочетен: 5336 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 19.08.2011 14:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Привет от нес - "Обичам коките!!!". Извинете за дългото мълчание, но имахме известни затруднения.

Реших този постинг да е нещо като форум, в който като коментари да обсъдим въпроси свързани с нашите любимци:
  1. Как да удължим живота им?
  2. С какво и как трябва да ги храним?
  3. За или против кастрацията?
  4. Какво по-точно означава да се грижим за тях
  5. Могат ли да се дресират котките?
  6. И други....

1. Преди да пусна постинга реших да изясня и обсъдя въпросите:
Всички обиаме нашите любимци и искаме те да ни радват вазможно най-дълго. Това не е лесн, но е възможно начинание стига да се отделя достатъчно време. Аз обаче не вярвам,че стопаните ще скочат да се грижат за котките си при тези мои думи. Защо ли? Защото те не знаят какво да правят, как да го правят и най-важното, те не са си изградили навик да го правят. По тази причина аз предлагам всички които мислят, че има смисъл от този постинг да пишат в коментарите дали и колко често правят необходимите неща и така заедно да се научим как да се грижим добре за нашите мъркащи приятели. Тези няколко реда важат за всички въпроси по-горе. Ето някой важни неща които аз намерих:
  • Важно е на котките да се дават по-малки порции храна по-често и да се включват големи дози антиоксиданти.
  • Вашата котка не трябва да е нито много слаба нито много дебела. Трябва да се поддържа стройна в умерено тегло.
  • Сънят за котките е много важен и за него трябва да се усигури топло и одобно място.
  • Колкото и да не ви се вярва играта при котките е едно жизвено важно занимание за тях. Те трябва за имат подходящи играчки, а вие да си играете колкото е възможно по-често с тях.
  • Много важно нещо е и галенето, защото то подобрява кръвообращението. Трябва нежно да я галите колкото е възможно по често. Извинението, че нямате време за това не е в сила тук, защото вие можете да четете, да гледате телевизия, да роботите на своя компютър и през това време ща я вземете в скута си и да я гарлите.
2.Гранулете не са решение при храненето на котките (осбено при мъжките) защото те могат да им пречинят различни болести и ако се прекали дори смърт. Това няма да ви го каже никой производител или лекар защото тяхната цел е да продават тези храни.

Консервите също не са решение. Не се ли чудите защо котките ви толкова ги обичат? Отговорът е савсем прост. Те садържат валериана която привлича котките, но не е полезна за тях. Ако не ми вярвате отидете до близката аптека, вземете едно шишенце валерияа, сипете няколко капки в купичката им за ядене и наблюдавейте реакцията им...

 Добре след като готовите храни не са подходящи за нашите котки какво тогава              е? Ами много просто. Варено, печено месо и риба каквото можете да намерите във всеки супермаркет. Е това едва ли е единствената подходяща храна. Вие какво мислите по този въпрос?

3. Това е един от най-често задаваните вапроси. Аз съм против тази операция, но това е само моето мнение. Понякога обаче е неизбежно котките да се кастрират. Например ако са две или повече те почват да маркитат територия и да се размножават. Ако котката е една, обаче операцията става почти ненужна. В крайна сметка всеки собственик си решава сам...
             
4. Една от основните пречини за лошата грижа за домашните любимци е, че всъщност хората не знаят какво точно се очаква от тях. Този въпрос обхваща твърде голям диапазон, че да го опиша с няколко реда, така че очаквам вие да ми помогнете :) .
              
5. Да котките могат да се дресират, но това не е месна задача. Тя изисква много търпение и практика. Катките обаче не са кучета и не могат по цял ден да прекарват в дресировка. Оморяват се! За тях нармялна време за дресиравка е максимум 10 минути. Дресиравката трябва да става всеки ден, ако искате да постигнете добри резулкаки.

И така... Това е от мен. Сега с нетърпение очаквам вашите мнения по въпросите.




Гласувай:
6


Вълнообразно


Спечели и ти от своя блог!
1. malchaniaotnadejda7 - :)
19.08.2011 14:44
Против кастрацията! Ти как вислиш?
цитирай
2. obichamkotkite - Както съм казала по-горе аз съм п...
19.08.2011 15:51
Както съм казала по-горе аз съм против кастрацията по принцип, но понякога е наложително да се направи. Поне според мен :-) .
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: obichamkotkite
Категория: Други
Прочетен: 224646
Постинги: 17
Коментари: 145
Гласове: 224
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930